Návod na nakupování

Výběr kategorie zboží.

V levém sloupci si vyberte kategorii zboží, které hledáte. V prostředním sloupci se Vám zobrazí zboží, které patří do této kategorie.

Hledání zboží.

Do okénka v hlavičce obchodu napíšete slovo, které má obsahovat zboží, které hledáte a kliknete na symbol lupy. Vyhledává se v názvu zboží, katalogovém čísle, popisu a detailním popisu zboží.

Zobrazení detailu zboží.

Pokud je zobrazen seznam zboží je možno kliknutím na název zobrazit detalní stránku pro zboží se všemo dostupnými údaji.

Zobrazení vetšího obrázku zboží.

Kliknutím na obrázek zboží v seznamu nebo detailu zboží se Vám zobrazí obrázek v plné velikosti. Tento náhled opustíte klávesou Esc nebo kliknutím mimo náhled.

Nejste si jistí zda je zboží vhodné?

Pokud si nejste jisti, raději nám pošlete dotaz na zboží, který najdete na stránce detailu zboží a my Vám poradíme. Například u obalu nám pošlete výrobce a typ zařízení které do něch chcete vložit a my ověříme zda bude pasovat.

Vložení zboží do košíku.

Kliknutím na tlačítko se symbolem košíku v přehledu nebo detailu zboží, vložíte zboží do košíku. Před tím můžete upravit počet zboží, které chcete do košíku vložit. Pokud zapomenete, lze počet zboží upravit i v nákupním košíku. V náhledu košíku v hlavičce stránek se zvýší počet položek a cena.

Zobrazení košíku.

Kliknutím na odkaz v menu nebo na náhled obsahu košíku v hlavičce obchodu se dostanete na obsah nákupního košíku. Zde můžete upravovat počty kusů zboží, smazat položku v košíku, případně smazat celý košík. Po opuštění stránek se obsah košíku neuchovává.

Objednávka.

V obsahu košíku vyplníte všechny požadované, případně i volitelné údaje. Pokud nevyplníte požadovaný údaj, budete upozorněni. Nezapomeňte zvolit požadovaný způsob dopravy a platby. Pak kliknutím na tlačítko Objednat odešlete objednávku. Na Vámi vyplněný email přijde potvrzení o odeslání objednávky. Odesláním objednávky akceptujete naše obchodní podmínky.

Dodávka zboží

Po odeslání můžete být kontaktováni na email nebo telefon obsluhou obchodu ohledně upřesnění a potvrzení objednávky. Pak očekávejte doručení zboží. Zboží skladem expedujeme podle popisu u jednotlivých druhů dopravy. Dostupnost zboží je myšlena v pracovních dnech. K osobnímu odběru Vás vyzveme až bude zboží připraveno na výdejním místě.

Když se zboží nehodí?

Pokud po vyzkoušení zjistíte, že zboží nevyhovuje můžete ho pokud možno v původním obalu vrátit do 14 dnů od objednání. Vztahuje se jen na zboží vyzkoušené, nepoškozené a nepoužívané. Zbožím které vrátíte opotřebované používáním nebude akceptováno a bude zasláno zpět na Vaše náklady. Poškozené zboží nelze takto vrátit, ale je potřeba ho reklamovat. Zboží zašlete nebo jinak dopravte na naší adresu. Zboží nezasílejte na dobírku, takto zaslané vrácené nebude přijato. Po doručení zboží ho zkontrolujeme, případně ho musíme nechat zkontrolovat v servisu a vrátíme Vám peníze do 14 dnů od doručení. Při osobním doručení se prosím předem telefonicky domluvte kdy přijdete.

Nezvednutá objednávka

Nevyzvednutím objednávky se vystavujete možnosti, že na Vás podle nového občanského zákoníku budeme vymáhat náklady spojené s dopravou, balení a vrácením zboží dodavateli, které nám tím vzniknou.

Reklamace zboží

Při reklamaci vadného zboží nás nejprve kontaktujte a my Vám sdělíme další postup. Některé zboží se reklamuje přímo u nás a u jiného Vám sdělíme adresu autorizovaného servisu, který provádí záruční opravy a kam je možno zboží zaslat.

Přejem Vám příjemný nákup!

Team internetového obchodu.

Máte dotaz na zboží?

Použijte kontakní formulář který najdete u každého detailu zboží.
Rádi Vám odpovíme na Vaše otázky.

Co znamená dostupnost?

  • Zboží Skladem expedujeme DPD tentýž pracovní den při objednávce do 15 hodin. Českou poštou obvykle 2. nebo 3. pracovní den.
  • Na dotaz Zboží má dodavatel v katalogu ale nemusí být dostupné. Zjistíme dostupnost a případně objednáme.
  • Na objednávku Zboží se objednává po zaplacení zálohy, jedná se individuální dovozy ze zahraničí. Nelze odstoupit od smlouvy do 14 dnů.